Vad kunderna säger
Vi har alltid satt kunden först. Därför jobbar vi ständigt med att förbättra produkten och göra den lättare att använda. Läs vad våra kunder har att säga om vår produkt.
Vi behövde en leverantör av säkert mail då vi ofta skickar känslig information. Valet hamnade på Lenito, där Toni var väldigt serviceinriktad och löste alla våra funderingar på ett snabbt och smidigt sätt.
Svante Bodin
Styrelseledamot, Hälsohuset i Enköping AB
Jan Lindvall
IT-chef, Apelgårdens HVB i Blekinge AB
För PKH är säker e-post en viktig säkerhetsåtgärd i vår pensionsprocess, där vi måste ha en dialog och kommunikation med medlemmar, och andra aktörer där känslig information ingår.
Securemail Full gör vårt dagliga arbete mer flexibelt och tryggt, vilket bidrar till ökat förtroende, ökad flexibilitet och god service.
Geir Ystgaard Larsen
Avdelningschef Pension, PKH
Vi behövde en tjänst för att kunna skicka resultatanalyser och annan känslig information via e-post. Lenito ersatte vår tidigare tjänst som gjorde att vi sparade in halva kostnaden. Vi slipper dessutom lära oss ett nytt system och kan fortsätta jobba som tidigare, Lenito rekommenderas starkt!
Victor Östling
Produktansvarig, Workly AB
Daniel Tocca
Styrelseledamot, Patia AB
I delar av vår verksamhet har vi behov av att kunna skicka och hantera känslig information med hög säkerhet för berörda parter. Vi valde att använda Lenitos tjänst och har fått bra service av Toni för att komma igång snabbt och enkelt.” – Andreas Olsson, IT-ansvarig Uppsala Stadsmission
Andreas Olsson
IT-administratör, Uppsala Stadsmission
Vill du veta mer? Kontakta oss!
Du kan nå oss via kontaktformuläret, e-post eller på 010-2222 020, våra öppettider är 08.00-17.00
Hur kommer man snabbast i kontakt med er?
Genom att ringa. Föredrar ni e-post kan ni räkna på ett svar inom 24 timmar.
Uppfyller era tjänster kraven i GDPR (Dataskyddsförordningen)
Ja, våra tjänster uppfyller de krav på kryptering som ställs i Dataskyddsförordningen (GDPR). Samma tjänster nyttjas av en majoritet av Sveriges kommuner samt många organisationer och företag för att skicka och ta emot känslig information.
Hur fort kan man börja använda era tjänster?
Från att ni ingått ett avtal med oss tar det högst 24 timmar att komma igång och börja använda tjänsten.
Kan era tjänster ersätta vanliga brev?
Ja, genom att använda våra tjänster behöver ni inte längre skicka vanliga brev och kan på så sätt spara in kostnader på administration, kuvert och frimärken. Genom att skicka e-post med sms eller bankid-verifiering uppnår ni en säkerhetsnivå motsvarande rekommenderat brev.